اهمیت انتخاب کلمه ها کلیدی هدف مناسب برای دستگاه لیزر

اهمیت تعیین لغات مهم درست و مناسب برای دستگاه لیزر , چیزی کمتر از اهمیت انجام درست اقدامات دستگاه لیزر وجود ندارد . در صورتی‌که یک وبسایت برای کلماتی کم مخاطب بالا بیاید , بهینه سازی صورت گرفته ارزشی برای آن نخواهد داشت . یعنی سبب به فروش یا این که هر انگیزه دیگری که دارااست نخواهد شد .

مسائل اساسی دیگر این است که در شرایطی که یک سایت برای لغات با اهمیت هدف لبریز مخاطب دستگاه لیزر شود , گشوده نیز نمیتوان اعلام‌کرد که کار به درستی انجام شده . احتمال دارد مخاطبان یک واژه و کلمه بسیار باشند اما آن عبارت به کلی متفاوت از انگیزه وبسایت مورد نظر باصرفه سازی شده باشد . فرض فرمایید که یک تارنما فروشگاهی برای واژه های ( تکنولوژی آمولد ( , ( آمولد ( باصرفه شده باشد دستگاه لیزر و در مرتبه ۱ قرار داشته باشد . با دقت به این‌که کلمه کلیدی ( آمولد ( دوچندان لبریز مخاطب میباشد , سوالی که پیش می آید این است که هر که آن را سرچ می نماید , به دنبال چه هدفیست؟

می‌خواهد در رابطه این تکنولوژی از حیث علمی اکثر بداند .
می خواهد لیستی از گوشی هایی با صفحه نمایش AMOLED را ببیند .
می خواهد مزیت های این تکنولوژی نسبت به سایر سیستم های متداول بداند .
و با احتمال خیلی کمی , می خواهد تلویزیون با ورقه OLED بخرد .

چه پیش می آید؟ توده ای که ابدا به‌دنبال ( خرید تلویزیون ( نیستند , دستگاه لیزر به وب سایت می رسند .

البته همینجا بایستید ! ( خرید تلویزیون ( ! این کلمه و واژه حساس خیلی خوب است . به این دلیل‌که هر کس در گوگل آن را کاوش می نماید , دستگاه لیزر به احتمال تقریبا صد درصد میخواهد تلویزیون بخرد . یا عبارات دیگری مثل ( فروش تلویزیون ( , ( بها تلویزیون سامسونگ ( و غیره !

آری صراحت دارد . یک لیست بلند بالا به این ترتیب و دستگاه لیزر صرفا با فکر کردن می توانایی پیدا کرد .

پس آیا بدین سوال که برای با صرفه سازی تارنما , از چه واژه و کلمه ای مستعمل شده‌است , پاسخ داده شده است؟ خییییییییر

پس چه چیزی باقی مانده؟

این‌که در بین لیست بلند بالایی که برای دستگاه لیزر ی سایت دلخواه از لغات دارای اهمیت خوب و دستگاه لیزر دارای ربط پیدا شده , کدام یک بها و اهمیت بیشتری پیدا می کند؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *